قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

قورباغه ات را قورت بده زیزی


هم برای سه شنبه باید عکس بگیرم، هم برای یکشنبه


برای سه شنبه، یکی از تکلیفامون عکاسی مستنده


باید بریم اینور اونور از مردم بیچاره عکس بگیریم :دی


اونم چه عکسی؟ عکسی که داستان داشته باشه


مثلا یه کسی توو ترمهای پیش رفته بوده بازار و از شغلهای مختلف عکس گرفته بود


من تا حالا آدمی نبوده م که زیاد بره اینور اونور


اگه هم بوده م ، مدتش کوتاه بوده... الان نیستم..


وقتی کلاس عکاسی ثبت نام میکردم اصلا یاد ِ این نبودم که اینجور رشته ها، واسه آدمهای فعال مناسب تر هستن


اونموقع فقط به این فکر کردم که خیلی عکاسی رو دوست دارم و فرصت از این بهتر نمیشه...


خب آخه کلاسم ته کوچه خودمونه... و اینکه مدرک میدن از وزارت علوم...


از فکر کردن به کارهایی که باید انجام بدم و هنوز انجام نداده  م کلافه میشم


یه دستیار نیاز دارم خدا.. یه دستیار..

نظرات 2 + ارسال نظر
لیدی سارا یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 15:15

سلین زیزی گل بانوم

چه سوژه باحالی, عکاسی مستند.

لیدی سارا یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 15:14

سلین, برگشتم دوباره. ایشالا کامنتم ثبت بسه راحت بعده چند روز.

کلی نوشته بودم اون روز که گفتی ولی ارور کد میداد. بشینم دونه دونه بخونم حرفهامو و بنویسم.

سلیــــــــــــــــــــــــن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد