قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

قورت دادن قورباغه و مخلفات


از دیروز تا حالا هزار دفعه یه فیلمی رو دیده م که مسابقه س که "کی از همه بیشتر به ادل شبیهه؟" یا یه همچین چیزی

خیلی فیلم خوبی بود

راستش بخاطر حسی که از hello داشتم خیلی خوشم نمیومد از ادل

بدم نمیومد، ولی خب خوشم هم نمیومد

اما الان از بعد از این فیلمه مِهرش افتاده توو دلم :-پی

آهنگی که میخوندن و من دانلودش کردم هم پر عشق و ملیحه

بگذریم :)

این هفته به نظرم شلوغه

اما میتونست بهتر باشه اگه من راحت تر قورباغه ام (درس ادیت) رو قورت میدادم

نه کارهاش رو انجام میدم و نه انجام نمیدم

یه برزخِ ریز :)

فردا ادیت دارم، و ایشالا همین امشب بتونم کارهاش رو انجام بدم.. نشد هم ایشالا تا فردا عصر تموم شه

باید برای کلاس زبان که دوشنبه دارم  هم آماده شم

مرور داریم

چهارشنبه امتحان فاینال داریم

فکر کنم اون دفه که عاطفه خونه ما بود مثل امروز شنبه بود

چیزی که مطمئنم اینه که مثل امروز یه جلسه قبل از مرور بود

نرفتم که وقتی از خواب بلند میشه نبینه تنهاست و نترسه

من با کمال میل این کار رو انجام دادم و اصلا هم سخت نبود برام، ولی نمیدونم چرا یادم مونده؟

شاید چون خوشحال شده بودم که چه خوب که جلسه مرور نیست اون روز و میتونستم نرم کلاس و مهم نبود

هووف

بی خیال

سه شنبه که آماده باید بشم واسه فاینال

در واقع همه روزای این هفته دارم آماده میشم واسش، ولی خب شب امتحان همیشه یه چیز دیگه ست :دی

چهارشنبه، بعد از فاینال کلاس طراحی دارم و پنجشنبه تا یکشنبه میریم دَدَر دودور

این یعنی توو همین موقعهایی که دارم واسه فاینال آماده میشم، باید یه التفاتی به ادیت هم داشته باشم که وقتی میرسیم تهران، دیگه فقط برم کلاس


آموزشگاهمون چرا هنوز برنامه هامون رو قطعی اعلام نکرده؟ :((

از دوشنبه پول دادیم

گفتن پول رو همین الانِ الان باید بدین

اما موقع عمل که شده خودشون رفتن گل بچینن

خیلی دوست دارم بهشون فحش بدم،

سرشون داد بزنم،

یا حد اقل نفرینشون کنم!

ولی فکر کنم بهترین کار اینه که اگه باز هم طول کشید، به دفتر اصلی ایمیل بزنم و شکایت کنم

میدونم که اون هم مثل همین شعبه، به احتمال زیاد بی بخاره

ولی بهرحال شدید ترین اعتراضیه که ازم بر میاد :-|

بعد از این هم هر کی از خوب و بد بودن آموزشگاه بپرسه، میشینم یه دل سیر براش تعریف میکنم چه اتفاقایی افتاده برام :-|

نظرات 5 + ارسال نظر
لیدی سارا پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 19:08 http://lady2432sarah@persianblog.ir

بزنم به تخته اینبار همههه جوره وبلاگت با من راهچاومد و پیغامهامو راااحت ثبت کرد.
یوهووووو

لیدی سارا پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 19:07 http://lady2432sarah@persianblog.ir

اواااا!!!!واقعا اینجوری جنگولک بازی در آورده آموزشگاه!؟!چه بد.
الهی بگردم واسه خط آخر متنت,"یه دل سیر براش تعریف کنم....."
ایشالاااا به خوشی و سلامتی عکاسیت تموم بشه که راااحت بشی از این سرای محله و آرمان.
موفق باشی ایشالا عزیزم

ممنونم :*

لیدی سارا پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 19:03 http://lady2432sarah@persianblog.ir

آهنگه ازش تعریفچکردی دوست دارم بشنوم.هر وقت فرصت کردی میشه لطفا بفرستی برام؟

فیلمه که... در مورد فیلم حرف زدم

لیدی سارا پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 19:02 http://lady2432sarah@persianblog.ir

چقدررر برنامه, چقدر کااااار.واقعا سرت شلوغه اینجوری که خوندم.

لیدی سارا پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 18:45 http://lady2432sarah@persianblog.ir

زینبمممم به بهههه, قالب جدید مباااارررررک.چقدررر قشنگ و دلبازه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد