قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من


دارم "قورباغه" ام را قورت میدم

میدونین؟ فهمیده م استاد خوب یه نعمت و شانسه. وقتی یه استاد خوب داری، این یه اتفاق ساده و معمولی نیست

درس "ادیت" که باز هم مربوط به کلاسهای عکاسیم هست، یه استاد داره که کلاسش واقعا خسته کننده و اعصاب خرد کن هست

چیزی که بیشتر از همه اذیتم میکنه اینه که چرا این استاد و اون استاد زبانم که اصلا ازشون خوشم نمیاد رو توو اینستاگرام دنبال میکنم؟


برای کلاس ادیت، صداش رو ضبط میکنم و بعد توو خونه از صداش جزوه مینویسم

راستش اولش که این ایده به ذهنم رسید، بخاطر این بود که به نظرم خیلی پراکنده حرف میزد و میخواستم هیچکدوم از حرفاشو از دست ندم و نیفتم توو آمپاس

ولی خب الان که دارم هی گوش میدم و هی مینویسم، اینقدر برام سخته که واقعا شبیه قورت دادن قورباغه س

نمیدونم چرا، ولی همه استادا رو با استاد اصلیمون که خیلی قبولش داریم مقایسه میکنم

استاد اصلیمون رو خیلی خیلی قبول دارم، و بقیشون رو قبول ندارم :-|

(البته به غیر از خانم استادی که ده جلسه مبانی هنر رو توو پنج جلسه برامون گفتن و کلی زحمت کشیدن و کلی قبولشون دارم)

نظرات 3 + ارسال نظر
لیدی سارا دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 00:21 http://lady2432sarah@persianblog.ir

خدا حفظ کنه ایشالاااا همه استادای خوبو.دم همشون گرم.

لیدی سارا دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 00:13 http://lady2432sarah@persianblog.ir

جان!!!!! قورباغه ام را قورت میدم؟؟؟؟

اسم یه کتابه :) مربوط به برنامه ریزی :) میگه اگه اون وظیفه ای که دارید سخته، حتی اگه به اندازه خوردن یه قورباغه سخته، اون قورباغه رو همون اول قورت بدید و خودتونو خلاص کنید :) این خیلی بهتره تا اینکه یه هفته نه وظیفه تون رو انجام بدید و نه به کارها و لذتهای دیگه تون برسید :)

لیدی سارا دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 00:12 http://lady2432sarah@persianblog.ir

سلام زینبم.
قرش بدیم
اومدم خوشبختانه و نذاشتم که دوباره یادم بره. گردو خاکها رو پاک کردم. تی کشیدم, لب تاقچه های وبت را هم هر تمیز کردم. برررررق افتاد:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد