قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

فاینال


تازگیا هر دفه همینطوری میشم

سر همه امتحانای فاینال به این حال الانم میرسم

نه میتونم درس بخونم، نه میتونم درس نخونم

حال و حوصله استرس داشتن و سعی و تلاش کردن رو ندارم،

و دلم هم نمیخواد که نمره بد بگیرم

علاوه بر اون، سر امتحان اعصابم خرد میشه وقتی کلمه ای رو بلد نباشم

ولی حتی فکر کردن به اینکه "بخون فردا اعصابت خرد نشه" هم نمیتونه کمکم کنه

حتی وقتی پای کتاب بشینم هم نمیتونم بخونم... اصن نمیره دیگه توو مخم :(

ولی فکر کردن به اینکه مدرک خواهم گرفت، خیلی کیف میده :)

نظرات 2 + ارسال نظر
لیدی سارا یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 00:37 http://lady2432sarah@persianblog.ir

ایووووول,حالا که به خیر و خوشی تموم شدن و داری یه نفس راحت میکشی صبح ها
به بههههه, به سلااااامتی ایشالا مدرک اینا. قرش بده. دست دست دستا شله.......
بوس بوس

:*****

لیدی سارا یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 00:17 http://lady2432sarah@persianblog.ir

وقتی پست جدید میذاری بگو با کله بیام. چون دیر میذاری مثلا هفتگی اینا. من تا دو یه روز سر میزنم بعد میره تو حافظه ام که نروووو پست جدید نیست.

بعد وقتی میام ماشالا چندتا پست میبینم.

باشه، از این به بعد میگم بهت ؛)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد