قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من


اَکچولی، مُخم در حال سوت زدنه دیگه

امروز با همه اینکه همش حواسم میرفت به گوشی واینستاگرام و تلگرام رو چک میکردم،

اما خیلی سعی کردم که کتاب رو تموم کنم

کلمه های نیم ترم دوم رو با دقت بیشتری خوندم تا نیم ترم اول

در واقع میتونم بگم اون اولی ها رو اصن شاید نخوندم :-|


اما اونموقعی که داشتم تصمیم میگرفتم امروز کتاب اصلی رو بخونم و فردا وُرد اسکیل، اصلا یادم نبود که فردا کلاس نویسندگی بالاخره شروع میشه

یعنی من میتونم ورد اسکیل رو هم بخونم توو فرصت فردا؟

بعد که خوندم، کلمه های کتاب رو هم یادم میمونه؟

اصن خوندن وُرد اسکیل فایده ای داره؟ کلمه هاشو حفظ میشم؟

اصن اگه همینقدری که امروز خوندم رو کامل یادم بمونه، چند میگیرم توو امتحان؟

رایتینگ رو چیکار کنم راستی؟

خدای من!

رایتینگ!!

رایتینگ یعنی همون چیزی که باعث میشه آدم وقتی برگه ش رو تحویل میده، ذهنش سفید بشه... سفید و خالی

همه رو خالی میکنم توو رایتینگ آخه

مقداری از حافظه م رو، مقداری از خلاقیتم رو و احتمالا مقداری از اطلاعاتم رو که برای جمله بندی و درست نوشتن کلمه ها استفاده میکنم

البته یه مقداری از ذهنم هم صرف شمردن خط ها و کلمه هاست ... که یعنی بفهمم بسه؟ یا بازم بنویسم؟ :))))


امروز اصلا عکس نگرفتم

اولین دلیلش بخاطر درس خوندنم بود

اما حتی اگه درس نداشتم هم نمیتونستم عکس بگیرم.. چون امروز هوا ابری بود بیشتر... واسه فریز کردن، به نور شدید احتیاج داریم.. استاد که اینطوری گفت یعنی :دی



نظرات 4 + ارسال نظر
لیدی سارا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 23:13 http://lady2432sarah@persianblog.ir

واااااای نوشت از ایران.ایووول برگشتم وطن

لیدی سارا سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 23:12 http://lady2432sarah@persianblog.ir

ایوووول دم معلم جان گرم.چه باحال.

لیدی سارا یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 00:14 http://lady2432sarah@persianblog.ir

واااقعاااا چقدر لذت بخشه, تا چند ساعت پیش واسه اون پست من آلمان تشریف داشتم, باز برگشتم رومانی.

چرااااااا نمیزنه فرانسههههه؟؟؟؟

یه بار با ....شکن کار کنم ببینم از کجای کره زمین سر در میارم

لیدی سارا یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 00:12 http://lady2432sarah@persianblog.ir

اوووووو, چقدررررر کارا بوده.
حالا رسیدی همشونو انجام بدی؟دیروز قبله کلاس میگفتی وورد اسکیل.
رایتینگت خوب بود؟ موفق باشی ایشالااااا.

فریز کردن چی بود؟یادم رفت.

رایتینگ:))))) معلمم اومد بالا سرم و گفت«زینب؟ خوبی؟» و بعد راجع به رایتینگ برام توضیح داد... توضیحاتش رو میدونستم البته خودم... ولی خب اینطوری خواست کمکم کنه... یه کم بعد، داشت از کنارم رد میشد، گفت « زینب اینقدر ناراحت نباش... تمومش کن بده برو» :)))) بعد از امتحان میگفت قیافه ت دیدنی بود:))))) از قیافه م معلوم بوده که مونده م تووش :))) فریز کردن همون قطره آب بود که توو هوا مونده بود ؛)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد