قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

تئوری موسیقی

نمیدونم اینکه اینقدر از این کتاب رو که خوندم، بر اثر جو گرفتگیم بود یا چی..

احساس میکنم علاقمند بودم نه جو گیر

اما اگه خیلی علاقمند هستم باید الان هم بخونم خب..

میدونی؟ سخته..

نمیفهممش انگار.. یا یه چیزی توو این مایه ها

مثلا همین چند دقیقه پیش آهنگی که توو کتاب نوشته بود دانلود کنم رو گوش دادم

توو کتاب نوشته بود توو این آهنگ نمونه های خوبی از "سنکوپ" هست

اما من که گوش میدم، مطمئن نیستم  سنکوپ ها رو درست تشخیص داده باشم

اما کوتاه نمیام.. بازم میخونمش.. من میتونم

باید مقاومت کنم با این حس "زود نا امید شونده"

معمولا توو همه داستانها، این مقاومته کار بهتریه

تهش بالاخره بی نتیجه نمیذاره آدمو


http://s7.picofile.com/file/8238299976/Book_Theory_Music_For_Dummies38edf6.jpg




نظرات 3 + ارسال نظر
لیدی سارا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 22:20 http://lady2432sarah@persianblog.ir

نمیدونم زینب بانو علاقمتد بودی یا جو گیر ولی چون موسیقی دوست داری پس لابد علاقمند بودی.

حتما وقتی باز بخونیش متوجه میشی تو میتووووووونیییییی

سنکوپ برای چه سازی را میخواستی از آهنگ تشخیص بدی؟

من سنکوپ گیتار را خیلیییی دوست دارم, با دسته راست وقتی روی سیمها زدی یکی هم با مف دست روی سیمها زده میشه, صداش قشنگه.

سنکوپ برای هیچ سازی... کلا سنکوپ
خب آخه کتابی که من خونده م تئوری موسیقیه کلا..
برای همین همه چیز رو داره توضیح میده
ولی مرسی که در مورد گیتار گفتی
حالا راحت تر فهمیدم که سنکوپ چیه
چون داداشم گیتار میزد، میدونم منظورت از این حرکته چی بود :)

سحر خانمممممممم جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 00:35 http://maloosak.69.mu

سایت خیلی قشنگی ساختید...خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
96518

ممنونممم ^_^

جدی میگی؟ خوبه؟ قشنگه؟

منم خیلی خوشحال شدم از این چیزایی که گفتی .. ممنونم ازت

آدرست چقدر عجیبه... mu چیه؟ اشکال تایپیه یعنی؟

فاطمه پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 17:51 http://donyayekoochakeman.blogfa.com

خیلی هم مطمئن نباشید به چیزهایی که تو این کتاب های دامیز می نویسند.

چرا؟ مگه کتاباشون خوب نیست؟ راستش من اینو از تلویزیون دیدم. آقای میلاد عمرانلو هم در موردش حرف زد و من چون خیلی دوست داشتم از موسیقی بیشتر بدونم خیلی مشتاقانه این کتابو خریدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد