قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

با آنکه شنیدن موزیک اغلب باعث هجوم احساسهای خوب است،

اما  گاهی میتواند نشانه افسردگی هم باشد.

مثلا ممکن است دختری از تمام شدن دوره مقدماتی کلاس محبوبش افسرده شده باشد

ممکن است ناراحت باشد که شاید دیگر جمعه هایش رنگ خنده و شوخی نداشته باشد

ممکن است نتوانسته باشد کاری کند که رنگ جمعه هایش عوض نشود،

شاید هم میتوانسته و عقلش فریاد میزده که "این کلاس، از تو نویسنده نمیسازه .. خودتو گول نزن "

آن دختری که من میشناسم، نویسنده شدن برایش اهمیت بیشتری دارد،

اما نمیتواند انکار کند که چقدر این کلاس را دوست داشته

و نمیتواند انکار کند که چقدر از اینکه دیگر این کلاس را ندارد ناراحت است

آن دختر،

از بعد از کلاسش تا الان،

به زور سعی میکند که از حجم اندوهش کم کند

و این بار، حتی شنیدن موزیکهای محبوبش هم کمکش نکرده است


باور کن که عمر شب کوتاهه

روزهای قشنگتری در راهه

نظرات 2 + ارسال نظر
لیدی سارا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 20:28 http://lady2432sarah@persianblog.ir


چی بگم؟!؟
خیلی چیزاش باعث شد که نیای دیگه. حالا نمیدونم این دوره پیشرفته آخرش چی قراره بشه.
شاید حرفهای اصلی را در پیشرفته قراره بزنه و مقدماتی فقط شاید مثل الفبا بود و واسه آشنایی.

درسته گفتی حضور چیزه دیگه ای هست.... ولی من صدا را هر هفته برات میفرستم و جات سبزه.

ایشالاااااااااا همیشه موفق باشی برای تصمیماتت و کارهات زینبم.

ممنونم ازت :******

بریدا جمعه 25 دی 1394 ساعت 22:01 http://brida.blogsky.com/

نوشتن مگه حالتونو خوب نمیکنه؟؟ خب بنویسید مثل همین حالا
لینکت میکنم نویسنده

مرسی که لینکم میکنی باعث خوشحالیه

اون روز غمم اینقدر زیاد بود که واقعا با نوشتن خوب میشدم فقط

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد