قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

دوســـت به چه کسی میگویند؟

سلام :)


اینکه " شما هم همینطورید یا نه؟ " رو نمیدونم


اما فهمیده م که خیلی از ناراحتی های ریزی که از "دوستی ها" دارم، بخاطر اینه که احتمالا یه تعریف خاصی از "دوستی" دارم


احتمالا همه چیز با تغییر کردن تعریف من از دوستی ، خوب تر شه


راستش، وقتی من با کسی احساس دوستی میکنم،


وقتی میبینم که اون آدم هم احساسش مثل خودم به نظر میرسه،


وقتی  یه روزی بره که بره، دلخور میشم!!


ازش انتظار ندارم!!!


همیشه توو دوره های مختلف، آدمهای مختلف بوده ن ، که تا یه مدتی حس کرده م با هم "دوست" هستیم


اما یه روزی رسیده که دیده م، من از نظر اون، هیچی نیستم... میره که میره


شاید من اشتباه میکنم و اونا بی معرفت نیستن...


من باید تعریفم از دوست رو عوض کنم!!


مثلا این چطوره؟


دوست، یعنی یه کسی که ممکنه تو رو دوست داشته باشه، ممکنه نداشته باشه


یا مثلا.. دوست کسی هست که توو یه مدت زمان محدودی میبینیش


دوست کسی است که شما از دور با ایما و اشاره بهش میگی "سلام" ..


و یا همونطوری میتونی ازش بپرسی "چطوری؟"


دوست کسی است که کنارش می ایستید، لبخند میزنید و عکس میگیرید


دوست، کسی است که ممکن است زنده باشد


دوست، به ناشناخته ترین موجود جهان گفته میشود اصلا


نظرات 4 + ارسال نظر
لیدی سارا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 20:48 http://lady2432sarah@persianblog.ir

اینقدر این ور اونور سرچشون کردم انگاااار نه انگار که وجود دارن.حتی اسم برادرشون پاشا را هم سرچ کرده بودم.

تو هر دوره دوستای مختلفی پیدا کردم از طرق مختلف,تیعنی غز طریق وب داداشم و سایت عمو و وب خودم و دانشگاه و کلاسهای مختلف و ..بعضی ها هستن بعضیا فقط خاطرشون مونده.

اوه اوه ,یکی هم باز خودت میشناسی,اسم نمیبرم, همون خانم روانشناس یا روانپزشک.

لیدی سارا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 20:43 http://lady2432sarah@persianblog.ir

اینقدرررررررر دوسته بی معرفت داشتم که رفتن و پشت سرشونو هم نگاه نکردن.
یکیشو میشناشی, دیدیش. مریم فروزان کیا(نازنین).
یادته وقتی نمایشگاه اومد من میگفتم بعده چند وقت پیدات شد. اومده بود که فقط از طریق من بتونه الهه را پیدا کنه و فیلمهاشو ازش پس بگیره.الان یک سالو نیمه هر چی زنگ میزنم و اس میدم جواب نمیده. من چه گول چرب زبونیهاشو خوردم.الکی رفت.همونجوری که الکی اومده بود.

یا قبلا از وبلا داداشم دو تا دوست داشتم پانته آ و پارمیس, دوقلو بودن. سه سال دوست بودیم, اگه تلفنی من و الهه باهاشون حرف نزده بودیم فکر میکردم خوابو خیال بوده. سال هشتادو هفت همراه خونواده رفتن استرالیا. نه به ایمیل جواب دادن و نه سراغ مسنجر اومدن دیگه.اصلا انگار وجود نداشتن.

:(

بریدا جمعه 25 دی 1394 ساعت 22:31 http://brida.blogsky.com/

تا پارسال بود 10 سال بود ولی پارسال یکی اومد و بردش:(

احساس تنهایی نکن.. دوستای من ده ساله نبوده ن.. ولی بعد از چند سال همشون رفتن که رفتن :(

بریدا سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 20:35 http://brida.blogsky.com/

دوست اونیه که دوستت داشته باشه یا فقط موقع شادیا نباشه

وجود خارجی داره؟ تو دیدی تا حالا همچین آدمی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد