قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

به طراحی کردن حساسیت دارم انگار

شروع کردنش برام وحشتناکه

معمولا اول از همه یه خط صاف، گوشه سمت راست کاغذم با خط کش میکشم

بعد نگاه میکنم ببینم خط رو باید با چه زاویه ای بکشم؟

بعد یاد معلمم میفتم که میگفت سریع و راحت بکش.. طولش نده الکی..

ولی نمیدونم اون نقطه ای که باعث میشه دیگه ادامه ندم به طراحی، دقیقا چه زمانی اتفاق میفته؟

چی میشه که اعصابم خرد میشه و دوست دارم هر کاری بکنم غیر از طراحی...

حواسم پرت میشه؟

کامپیوتر برام جذابیت داره؟

نمیدونم... واقعا نمیدونم..


http://s3.picofile.com/file/8231064392/Screenshot_2015_12_30_16_52_31.jpg


قبلا فکر میکردم سر کلاس اینطوری نیستم و راحت تمرکز میکنم

فکر میکردم فقط توو خونه ست که تمرکز کردن برام سخته..

ولی اینجوری نیست... اونجا هم سخت تمرکز میکنم..

منتها چون معلمم جلومه، مجبورم سعی کنم حواسمو جمع کارم کنم

گاهی هوس میکنم ربات باشم و هر مشکلیم با حرکت دادن یه دکمه حل بشه

مثلا وقتی میخوام تمرکز کنم، دکمه ش رو بزنم و تمرکز کنم..

وقتی دلم نمیخواد هیچ صدایی رو بشنوم، دکمه گوشهامو بزنم و خاموشش کنم

یا مثلا دکمه ذهنم رو بزنم و از تخیلات ناراحت کننده یا حتی تخیلات زیادی رویایی و مسخره فاصله بگیرم

یا یه دکمه بزنم و سریع بخوابم

بدون اینکه لازم باشه گلاب یا بهارنارنج بخورم تا تپش قلب نداشته باشم و آرامش بگیرم

یه دکمه flight هم داشتم خوب میشد..

دیگه نه هیچ حرفی رو میشنیدم نه هیچ چیزی رو میدیدم.. یه راست میرفتم روی یه ابر می نشستم و اینقدر همه جا رو "فقط نگاه میکردم" که خسته میشدم

راستش بعید میدونم از همچین حسی هیچوقت خسته بشم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد