قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

ورکشاپ طراحی کاراکتر

امروز صبح، گوشیمو که روشن کردم و شروع کردم به باز کردن برنامه های گوشی،

دیدم مریم برام یه عکس فرستاده از اینستاگرام آقای بزرگمهر حسین پور، که نوشته بود امروز از ساعت یک تا سه ورکشاپ طراحی کاراکتر داره و ورود برای عموم آزاده

راستش من معمولا کسی نیستم که اگه بفهمم همین امروز، یه جایی، یه برنامه خاصی هست، سریع شال و کلاه کنم و برم

اما امروز رفتم

یه چیزی هم که چند وقته حواسم بهش هست، اینه که کاملا نظر مامان توو تصمیمم اثر میذاره

مثلا اگه امروز مامان یه "نه" میگفت، من خودمو از برق میکشیدم و نمیرفتم.. قشنگ پایه بودم...

ولی خوشبختانه مامان اصلا نگفت "نه"

و با اینکه مطالبی که توو ورکشاپ گفته شد بیشتر به درد حرفه ای ها میخورد و کمتر به درد من میخورد،

اما اصلا بد نگذشت

و راستش نسبت به آقای حسین پور، خیلی حس مثبت بهم دست داد

به نظرم یک آدم بسیار کار درست و متواضعه

به همه احترام میذاره، و مهربون هم هست

راستش .. نمیدونم..

شاید اشتباه میکنم...

میدونم که بعضی کلمه ها برای بعضیها تیکه کلامه فقط

ولی به نظرم، نمیشه کسی که مهربون نیست، وقتی کسی صداش بزنه، جواب بده  "جونم؟ "

یه استاد داشتم، که اونم تیکه کلامش همین بود

و من راجع به اون هم فکر میکردم که احتمالا باید آدم مهربونی باشه..

و با اینکه میدونم از روی عادت اینو میگن،

اما باز هم نمیتونم فکر نکنم که جفتشون آدمای مهربونین :)

آقای حسین پور، وقتی با قلم نوری شروع میکرد به کشیدن، بیشتر از هر موقع دیگه ای معلوم میشد که چقدر کار درسته

خیلی مهارتش فوق العاده بود

و خلاصه اینکه کلی حال کردم :)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد