قلب کوچیک من
قلب کوچیک من

قلب کوچیک من

میدونم برنده و بازنده مهم نیست، ولی...

اینکه توو مسابقه قبلی ششم شدم، ولی ایندفعه هیچ رتبه ای نیاوردم خیلی اذیتم کرد راستش


دارم فکر میکنم باید اون کتاب رو چطوری میخوندم که بتونم رتبه بیارم؟


دفعه پیش با "شما که غریبه نیستید" شرکت کردم


قبول دارم که رفتارم با اون کتاب، چیزی بیشتر از "کتاب خوندن" بود


من با اون کتاب زندگی کردم


خودم شدم "هوشو" و تک تک تلخی ها و شیرینی های داستان ها رو تجربه کردم


انگار که خودم مادرمو توو بچگی از دست داده م و حالا خوشحالم از اینکه برای اولین بار اومده م خونه مادرم...


انگار که خودم دارم به برگهای نخل نگاه میکنم و موهای مادرم رو تصور میکنم که توو باد تکون میخورن..


اون کتاب رو زندگی کردم و رتبه م ششم شد..


چه برسه به این کتاب که عمیق "خوندم"


ولی خب به این هم فکر میکنم که اون دختری که هم پارسال هم امسال اول شد، چیکار کرده دقیقا؟


چطوری کتاب ها رو خونده؟


یا اینکه چطوری پاسخنامه ها رو جواب داده؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد